12 Ocak 2021 Salı

Erol DEMİR' in İlk Heyecanı - Gölcük Gündem Haber Gazetesi -

 https://www.golcukgundem.com/haber/3645480/erol-demirin-ilk-heyecani

Erol Demir'in ilk heyecanı

İstanbul Bakırköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde Şube Müdürü olarak görev yapan Gölcüklü Erol Demir'in ilk imza günü CNR Kitap Fuarında..

Gölcük İlçe Milli Eğitim şube müdürü olarak görev yapan ardından İstanbul'a tayin edilen ve şu an İstanbul Bakırköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde Şube Müdürü olarak görev yapan Gölcüklü Erol Demir'in ilk Kitabı Altın Bilezik yoğun ilgi gördü.

Gölcük Erol Demir 12 Şubat Çarşamba günü saat 11:00 - 17:00 saatleri arası CNR Kitap Fuarında ilk imzasını kitapseverlerle paylaşacak. Gölcüklü Erol Demir "ALTIN BİLEZİK kitabım okul meslek bölüm seçecek iş hayatına atılacak herkese öğretmen ve velilerimize destek olacaktır. 4.salon A.35 bekliyorum. Gölcüklü olarak çok heyecanlıyım" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MESLEKİ EĞİTİM AFORİZMALARI

Hayaller kurulmadan hayatta beklenen değişiklikler ve güzel çalışmalar kendiliğinden gerçekleşmiyor. Bizim planımız kurgumuz dışında başkal...