12 Ocak 2021 Salı

BU KİTAP GENÇLERE REHBER OLACAK - DEMOKRAT KOCAELİ - 16 Haziran 2019

 https://demokratkocaeli.com/haber/35322/bu-kitap-genclere-rehber-olacak.html

Bu kitap gençlere rehber olacak

Gölcüklü Eğitimci Erol Demir öğrencilere rehber olacak “Altın Bilezik” adlı kitabını Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’i ziyaret ederek hem tanıttı, hem de hediye etti.

Sezer kitabı incelerken, tüm öğrencilerin okuması gerektiğini dile getirdi. Kitapta içerik olarak sadece mesleki eğitim değil, ortaokuldan liseye, okul ve meslek seçimine hayatımıza giren dijital dünya ve robot teknolojisine, ahilik sisteminden üniversiteye, sanayi, üretim, sektör, istihdam ilişkisine, hayat boyu öğrenmeye, yurtdışındaki eğitim örneklerine eğitim sistemi ve politikalarının değerlendirilmesine, iş hayatında başarılı olmaya, hayırseverlere olmak üzere birçok konu yer alıyor. Kitabı okumak isteyen öğrenciler ve veliler internetten satın alabilirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MESLEKİ EĞİTİM AFORİZMALARI

Hayaller kurulmadan hayatta beklenen değişiklikler ve güzel çalışmalar kendiliğinden gerçekleşmiyor. Bizim planımız kurgumuz dışında başkal...