12 Ocak 2021 Salı

HELAL SANA EROL DEMİR - Nurettin ŞENEMRE - Gölcük Haber Gazetesi

 https://golcukhaber.com.tr/2019/06/helal-sana-erol-demir/

Gölcük’te yetişen insanların başarısı bizleri her zaman gururlandırır. Halen İstanbul ilimizin en büyük ilçesi olan Bakırköy’de İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yapan Erol Demir kardeşim de bu isimlerden biridir. Gölcük’te uzun yıllar Milli Eğitim’in çeşitli kademelerinde önemli görevlerde bulundu. Sağladığı başarılarla Bakanlık tarafından da takdir edilerek her başarı iltifata tabidir misali İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü’nde görevlendirildi. Burada önemli görevlerini başarıyla icra etmesi nedeniyle sevgili kardeşim Erol Demir Bakırköy ilçesinin Milli Eğitim Şube Müdürü oldu. Tabi ki bu güzel görevlendirme ve Demir’in oradaki başarısı bizler için de son derece önemli ve sevindirici. 30 yıllık bilgi birikimini Altın Bilezik adlı kitapta toplayarak aslında Milli Eğitim camiasına da önemli bir eser sunmuş oldu. Bayram tatili nedeniyle fırsat bulup ilçemize aile büyüklerini ziyarete gelen sevgili kardeşim Erol Demir gazetemize de uğrayarak yazdığı bu muhteşem eseri bana da armağan etti. Altın Bilezik adlı bu güzel eser başta Sayın Cumhurbaşkanı Erdoğan olmak üzere Bakanlarımız, Bürokratlarımız ve Milli Eğitim camiasında da büyük takdir gördü. Her zaman söylerim. Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz diye. Erol Demir de hangi görevi üstlenirse üstlensin son derece başarılı görev yapan, yüksek irade ve inanç sahibi değerli bir kardeşimizdir. Milli Eğitim camiasında önünde daha uzun yılların olduğuna inandığı Erol Demir’in başarılarıyla görev basamaklarını hızla tırmanacağına ve Milli Eğitim camiasına en güzel şekilde hizmet edeceğine kendisini yakından tanıyan biri olarak inancım ve güvenim tamdır. Başarı, bilgi birikimi, tecrübe, inanç ve azimle gelir. Bütün bunların altında yatan en önemli unsur ise işini sevmek ve işine karşı büyük bir sorumluluk hissetmektir. Bu özellikleri bünyenizde topladığınız zaman etrafınıza bir güven sağlarsınız. Görevi devlete yapıyorsanız devlet ricali size güvenir ve inanır. Bizlerde bu güven duygusunun artarak devam edeceğine inandığımız sevgili kardeşim Erol Demir’i muhteşem eserinden dolayı candan ve yürekten kutluyor, görevinde sağlıklı ve üstün başarılar diliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MESLEKİ EĞİTİM AFORİZMALARI

Hayaller kurulmadan hayatta beklenen değişiklikler ve güzel çalışmalar kendiliğinden gerçekleşmiyor. Bizim planımız kurgumuz dışında başkal...