12 Ocak 2021 Salı

TÜM ÖĞRENCİLERİN OKUMASI GEREKİYOR - BUGÜN KOCAELİ GAZETESİ - BAŞKAN SEZER

 https://www.bugunkocaeli.com.tr/haber/2579997/bu-kitap-genclere-rehber-olacak

Bu Kitap Gençlere Rehber Olacak!

Gölcüklü eğitimci Erol Demir öğrencilere rehber olacak “Altın Bilezik” adlı kitabını Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’i ziyaret ederek hem tanıttı, hem de hediye etti. Sezer kitabı incelerken, tüm öğrencilerin okuması gerektiğini dile getirdi. Demir ise kitap hakkında kısa bir bilgi verdi.

Gölcüklü eğitimci Erol Demir öğrencilere rehber olacak “Altın Bilezik” adlı kitabını Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’i ziyaret ederek hem tanıttı, hem de hediye etti. Kitabı inceleyen Başkan Sezer, çok önemli bilgiler yer aldığını dile getirdi ve her gencin bu kitabı mutlaka okuması gerektiğini belirtti.

MESLEKİ EĞİTİM ADINA GÜZEL GELİŞMELER YAŞANIYOR”

Kitabın yazarı Demir ise verdiği bilgi de, “Milli Eğitim Bakanımız Sn. Ziya SELÇUK tarafından 2023 Eğitim Vizyonu açıklanması ve sonrası mesleki eğitim konusunda kamuoyundaki açıklamalar ve gelişmeler, modelimle ve yazılarımla büyük oranda örtüşünce savunduğum fikirlerin artık doğru ve başarılı olacağına olan inancımı ve cesaretimi daha da artırdı.

Son aylarda ülkemizde mesleki eğitim adına güzel gelişmeler oluyor. Öncelikle 2023 Eğitim Vizyonu çerçevesinde planlanan ve hedeflenen noktaya ulaşmak için çalışmaların sistematik düzenlemelere dönüştürülmesi gerekiyor. Önceki yıllara göre mesleki eğitim kamuoyunda daha fazla gündem oluyor. Yerli ve milli projelerin gerçekleştirilmesine, üretim, istihdam ve kalkınmamıza inşallah bu çalışmaların katkısı olacaktır. On yıldır yazılı sözlü söylediklerimizin şimdi hayata geçirilmesine seviniyorum ancak kaybettiğimiz zaman ve gençlere de üzülüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MESLEKİ EĞİTİM AFORİZMALARI

Hayaller kurulmadan hayatta beklenen değişiklikler ve güzel çalışmalar kendiliğinden gerçekleşmiyor. Bizim planımız kurgumuz dışında başkal...